יום שבת, 5 במרץ 2016

דיאטה לבניית השרירים, חיטוב הגוף

דיאטה לבניית השרירים, חיטוב הגוף לפי שיטת Diet2All של ד"ר קובי עזרא. להלן מטופל מספר אודות החוויות שעבר וזאת לאחר כחודש ימים בלבד! (תודות לאתר: http://diet2all.net)







ספר לנו כיצד חווית את תהליך הדיאטה לחיטוב הגוף והשרירים? אני יכול לומר שהייתי אצל הרבה אנשים, הוצאתי הרבה כספים ולא ראיתי תוצאות כלל!. וזאת הפעם הראשונה שבתוכנית שכבר בשבועיים הראשונים, כלומר בתוכנית הדיאטה הראשונה: אני רואה תוצאות בגוף ובשרירים שלי. וגבר בפגישה השנייה שלי (כעבור חודש) אני ממשיך לראות תוצאות מרשימות אפילו יותר. בעיקבות התוצאות המרשימות התחלתי להרשם לחדר הכושר, עקב המוטיבצייה הגבוהה בא אני חש. היות ונהינתי לראות איך הגוף שלי משתנה ומתחטב במהירות.

ספר לנו מה היית המטרה שהגעת אלנו לקליניקה? רציתי לגדול! האומנם כנראה שלא הבנתי מה בדיוק אני צריך! בכל אופן ראיתי שגדלתי במסת השרירים ועליתי במקומות הנכונים - לפרופורציית גוף יפה יותר. ויחד עם זאת ירדתי באחוזי השומן וחיטבתי את הגוף והשרירים שלי. כלומר שמה שרציתי אכן קיבלתי!, וקיבלתי אפילו יותר!.

האם אתה מקבל תגובות מחברים, אנשים ומשפחה? ומה אומרים לך? אני מקבל המון המון תגובות, מחברים ממשפחה, "תומר איך זה ככה?", "גם אנחנו רוצים?" וכו'... מה עושים?, מה לעשות?...

ובקשר למידות הבגדים ? הכל אני רואה שינוי במכנסיים, אני צריך להחליך את כל הבגדים שלי.

תוך כמה זמן ראית את השינוי הראשוני בגופך? תוך שבועיים!

לאחר כחודש, ירדדתי במותניים כ- 16 ס"מ, כל זאת ללא ירידה בהיקפי השרירים, כלומר שהמסקנה המתבקשת היא עלייה במסת השרירים וירידה במסת השומן. והכי חשוב מבלי להיות רעב הדיאטה!!!

אילו שיטות דיאטה עשית עד היום? (לפיתוח השרירים ולחיטוב הגוף). הייתי בכל מיני מקומות של אנשים שמכינים תוכניות תזונה ואימונים. אך אני יכול לומר לכם שמעולם לא ראיתי את החיטובי שיש לי כיום! כאן כעבור חודש בלבד לתוכניות של שיטת Diet2All. ומעולם לא היה לי שריפת שומנים כפי שיש לי כאן אצלך!. וזאת רק ההתחלה אנו כיום עומדים על חודש מתחילת הדיאטה או ליתר דיוק 28 ימים בלבד!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה