יום ראשון, 28 בפברואר 2016

איך מוצאים מאמן כושר אישי מתאים

איך מוצאים את המאמן כושר האישי המתאים לכם?
מאמן כושר אישי יכול להיות נכס משמעותי, אך לפעמים יכולים לגרום יותר נזק מאשר תועלת. השתמש בהנחיות הבאות על מנת למצוא את המאמן כושר המתאים ביותר עבורך.
ראשית כל, מגיעה ההחלטה להזיז את עצמנו מהספה, להתחיל  להיכנס לכושר או לרדת במשקל . מזל טוב זהו צעד ראשון ועליכם להיות גאים בו. הצעד הבא הוא ההחלטה האם להירשם לחדר כושר, להתחיל  באימון בחוץ או פשוט לבצע  אימון כושר בבית.
נניח שהחלטתם להירשם לחדר כושר. הרגע הזה שבו אנו נכנסים פעם ראשונה לחדר כושר יכול להיות טראומטי בדיוק כמו היום הראשון בצבא או היום הראשון בתיכון. קחו את ההתחלה הכי מאיימת שחוויתם והדביקו אותה שם. אם החלטתם להתאמן בחוץ או בבית גם כן יש סימן שאלה גדול. למרות כל החומרים שאפשר לראות ב – YOUTUBE  חייבים להיזהר כי לא כל המידע שנותנים לנו באינטרנט מתאים לכל אחד.
בשלב זה אנשים נוטים להתעניין לגבי שירותיו של  מאמן כושר אישי  על מנת להתחיל. אם אתם בחדר כושר מאמן כושר אישי יכול לעשות לכם סיבוב בין המכשירים השונים ולהסביר עליהם, מאמן כושר אישי יכול להדריך אתכם על המכשירים שקיימים בחוץ (בפארקים ובים) וגם מאמן כושר יכול להראות לכם כיצד ניתן להשתמש בציוד בביתכם כדי לעשות אימון אפקטיבי ואיזה ציוד כדאי לקנות כדי להפוך את האימון לעוד יותר אפקטיבי. מאמן כושר אישי יכול לעזור לכם לקבוע את המטרות ולתאם את האסטרטגיה שיש לעשות על מנת להגיע למטרות הללו, לפעמים גם בעזרת טיפים קטנים, אך משמעותיים בתזונה. בנוסף, מאמן כושר הוא לא רק שמור למתחילים, הוא יכול לאמן אתכם לתחרות, מרוץ, ענף ספורט או פשוט לדלג מעל מכשולים פסיכולוגיים בזמן אימונים.
אם אתם הולכים להשקיע זמן, כסף ואמון  במאמן כושר אישי כדאי שהוא ידריך אתכם בכיוון הנכון ועליכם לעשות את הבחירה המושכלת ביותר. לשכור את שירותיו של מאמן כושר אישי או מאמנת כושר אישית בגלל איך שהם או הן נראים\אות יכול להתגלות לנו כטעות כאשר נגלה שיש להם יותר שרירים משכל.
הסיוט בבחירת מאמן כושר אישי!
מאמני כושר אישיים יכולים להימצא בכל מקום. זהו יתרון וגם חיסרון כאחד. אם אתם מעדיפים אימון כושר בבית או אימון כושר בחוץ התחילו בחיפוש פשוט באינטרנט באזור שלכם יעלה מספר לא מבוטל של מאמנים פוטנציאליים. לשכור שירותיו של מאמן כושר אישי בבית או בחוץ יכול להיות עסק יקר יותר, אך לעיתים זאת הדרך הנוחה ביותר להתחיל להתאמן. בנוסף, כאשר אתם פונים למאמן כושר וודאו שהוא מביא ציוד לאימון כושר אישי אתו, אלא אם יש לכם חדר כושר בבניין המגורים או פשוט יש לכם את הציוד.
ברגע שיש לכם את המועמדים השתמשו בנקודות הבאות על מנת לבחור. אם המאמנים מסרבים לשתף פעולה תרגישו חופשי לפסול אותם ולעבור הלאה למועמד הבא.
וודאו שיש למאמן הכושר האישי  שלכם את ההשכלה המתאימה!
הדבר הראשון והכי חשוב בבחירת מאמן כושר אישי הוא לוודא שיש להם את התעודות המתאימות ושהם למדו במוסד מוכר. היום קל מידי לקרוא לעצמך מאמן כושר אישי מבלי שעשית את המינימום הנדרש על מנת להיות אחד. מאמני כושר אישיים טובים הם בדרך כלל כאלה שלמדו במוסדות המוכרים, בשלוחות שלהם או אפילו בעלי תואר ראשון במגוון תחומים שקשורים לספורט או חינוך גופני. בארץ מדובר על מוסדות כמו וינגייט, שיאים, סמינר הקיבוצים, מכללת אוהלו, מכללת גבעת וושינגטון והשלוחות של כל אלו. בנוסף, יש לוודא שלמאמן יש ביטוח על האימונים האישיים שהוא מבצע וגם תעודת עזרה ראשונה בתוקף. אל תתביישו לבקש את הדברים הללו אתם מפקידים את הבריאות שלכם בידי המאמן כך שהכול חייב להיות לגיטימי.
חפש את מה שמניע אותך להתאמן!
תבחרו מאמן אשר מתאים לצרכים האישיים שלכם ולהעדפות הלמידה האישיות. יש אנשים שמעדיפים לבחון את הגבולות הפיזיולוגיות שלהם בכל אימון ועל כן הם מחפשים מאמן שיידחף אותם למטרה זו בדומה למפקד בצבא, אחרים יעדיפו לעבוד עם מאמן אשר נותן חיזוקים חיוביים ועידוד עדין יותר. המאמן כושר האישי שלכם חייב להתאים לאופי שלכם.
אתם הולכים לבלות הרבה מאוד שעות עם המאמן כושר שלכם לכן הנוחות והיכולת לתקשר אתו בהחלט מהוות משקל גדול. אל תפחדו לשאול שאלות ישירות על סגנון האימון ועל השיטות למוטיבציה. הרבה יותר טוב לא להתחיל להתאמן עם מאמן כושר אישי שאינו מתאים מאשר לבחור במאמן הכושר הלא מתאים.
תבדקו המלצות של מתאמנים אחרים!
המקצועיות של המאמן כושר האישי שלכם נמדדת גם באמצעות ההישגים שאותם השיגו לקוחות ותיקים שלו. תבקשו את סיפור ההצלחה של המאמן וגם את ההמלצות מצד הלקוחות הוותיקים שלו. בין אם אתם מעוניינים להוסיף מסת שריר, לשרוף שומן או להתאמן לתחרות אתלטיקה כדאי לראות שלמאמן יש הצלחות בתחום הרלוונטי. כל מאמן כושר אישי צריך להתחיל מנקודה כלשהי, אבל האם אתם באמת רוצים להיות ניסוי ראשוני כאשר אתם רק מתחילים להתאמן? עדיף לכם לבקש המלצות ספציפיות, שמות של אנשים שאיתם אפשר לדבר לגבי שירותיו של המאמן כושר האישי שבחרתם.
הגדירו את התנאים האישיים שלכם
אם יש לכם צרכים מיוחדים כמו למשל פציעות ספציפיות, או מצב בריאותי מסוים, אתם חייבים ליידע את המאמן כושר האישי הפוטנציאלי שלכם ולשאול אותו האם יש לו ניסיון עם מקרים כמו שלכם. אימון גופני יכול לשפר מצבים רפואיים רבים, אבל בחירות לא טובות של צורת האימון יכול לדרדר מצב רפואי בקלות. אם יש לכם מצב רפואי ספציפי בקשו אישור מהרופא שלכם להתחיל להתאמן עם מאמן כושר אישי וציינו בפני המאמן כושר שלכם את כל הבעיות הרפואיות שיש לכם.
קחו את הזמן
אם אתם הולכים להפקיד את הבריאות שלכם בידי המאמן כושר האישי שלכם אז קחו את הזמן לבחור את איש המקצוע המתאים ביותר בשבילכם. כדאי לשמוע כמה מאמנים לפני שמחליטים להתחיל לעבוד עם מאמן ספציפי וזאת רק על מנת לשמוע מה יש להם להגיד ולראות אם יש מישהו מהם שמתאים יותר למטרות הספציפיות לכם. בנוסף, רק משיחה עם המאמן הכושר האישי ניתן להבין המון על הניסיון שיש לו ועל המוטיבציה שיש לו כדי להתחיל לאמן אתכם.
לסיכום, אם אתם מעוניינים להתחיל חיים בריאים וחדשים צריך למצוא את המאמן כושר האישי שמושלם למטרות האישיות שלכם. לעשות את הבחירה הנכונה יכולה להיות ההבדל בין שינוי אורח החיים שלכם לכישלון נוסף לסטטיסטיקה שלכם.

מאת: לאון קסלר והגישה שלי לכושר ובריאות היא ייחודית. שהתפתחה אצלי במשך שנים, ועזרה לי לבנות קהילה גדולה של מתאמנים אישיים. מאתר: http://maker.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה