יום חמישי, 7 בינואר 2016

טסטוסטרון לניפוח השרירים

טסטוסטרון לניפוח השרירים עם ד"ר עזרא. (תודות לאתר: http://diet2all.net).



צריכה מספקת כל אבץ אינה מספיקה בכדי להבטיח שאנו מקבלים את כל התזונה שאנו צריכים. גוף האדם הוא מערכת מורכבת הדורשת מגוון רחב של ויטמינים ומינרלים לפעולתה התקינה.



האגודה האנדוקרינית מדווחת כי גלוקוז (סוכר) מפחית את רמות הטסטוסטרון בדם בכ-25 אחוזים. כך נצפה במשתתפי מחקר באנשים שיש להם מצב טרום סוכרתי, סוכרת, או סבילות תקינה לגלוקוז.



פעילות גופנית טובה אך לא בהגזמה!



מחקר מראה כי רמות הטסטוסטרון הטוטליות עשויות לעלות לאחר פעילות גופנית, במיוחד לאחר אימון התנגדות, כגון: הרמת משקולות. הרמות נמוכות של טסטוסטרון יכולות לדכא ולהשפיע לרעה על החשק המיני שלנו הגברים ולהפחית את מצב הרוח שלנו.



החדשות טובות היא שפעילות גופנית משפרת את מצב רוח ומעוררת כימיקלים במוח בכדי לעזור לנו להרגיש מאושרים ובטוחים יותר.

התרגיל גם מגביר את רמות האנרגיה והסיבולת, ועוזרת  לנו לישון טוב יותר. מומחי כושר ממליצים על כ- 30 דקות של פעילות גופנית בכל יום.



איך אנו יודעים שיש לנו טסטוסטרון נמוך?



רמות טסטוסטרון נמוכות עשויות לתרום לירידה בחשק מיני, ליצור בעיות זיקפה - אין אונות, עצמות חלשות ושבירות - אוסטאופניה ואוסטאופורוזיס, ובעיות בריאות אחרות. רמות נמוכות של טסטוסטרון שיש עשויות להצביע גם על מצב רפואי בסיסי. גש לרופא אם אתם חושדים שיש לך רמות נמוכות של טסטוסטרון. בדיקת דם פשוטה היא כל מה שנדרש כדי לבדוק אם הטסטוסטרון שלך נמוכות או בטווח הנורמלי.



בשורה התחתונה: יש להבין כי כשהטסטוסטרון שלנו נמוך יכול להיות  השתקפות של גבריות או "גבריות". לדבר עם הרופא לגבי אפשרויות הטיפול, אך כמה שינויים באורח חיים עשויים להיות כל מה שאתה צריך להמריץ מחדש, גוף ורוח.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה