יום שני, 17 בפברואר 2014

אימון TRX

רצועות ה- TRX הן 2 רצועות כושר מהפכניות המגיעות אלינו היישר מארצות הברית ומאפשרות לעבוד על כל השרירים בגוף באופן אישי או קבוצתי במספר דרגות ורמות קושי.

טי אר אקס מגיע אלינו מארה"ב שם הוא הומצא ונוצר על ידי אדם בשם "רנדי" אשר הוא בעצמו מאמן כושר אישי ולוחם קומנדו ימי לשעבר. המוצר נולד כתוצאה מהצורך של אנשי הקומנדו לשמור על כושר גם בתנאי לחימה קשים. המטרה היא לא "להחליד" ולהפוך לרופסים.

מהן אותן רצועות TRX?


זהו זוג רצועות "קסם" איכותיות המשתרכות לאורך של 2 מטרים וחצי, ניתנות לכיוון ידני ע"י הקליפסים שלהן, בעלות ריפודי ידיים ורגליים איכותיים ונוחים המסייעים במניעת החלקה ובאחיזה בטוחה.

הרצועות שוקלות כ- 850 גרם בלבד כלומר מאוד קלות לנשיאה, מתקפלות בשניות וניתן לשאת אותן עם התיק הקטן שלהן לכל מקום אפשרי. זה יכול להיות לעבודה, לפארק ואפילו כשיוצאים לחופשה בחו"ל.

כמה קלוריות שורפים?


במהלכו של אימון כושר אישי עם ה-  trx שנמשך כ- 60 דקות, תוכלו לשרוף בין 300 עד 800 קלוריות. שריפת הקלוריות משתנה בין אדם לאדם, תלוי ברמת הכושר הגופנית שלו וביכולות הפיסיות שלו. ככל שתעשו תרגילים מורכבים יותר, מקפיצי דופק אתם תשרפו יותר קלוריות.

למי הוא מתאים?


ה- טי אר אקס מתאים לכולם, לנשים, גברים וילדים. "הגמישות" של המכשיר ומגוון התרגילים שהוא מציע, מאפשרת לכל אחד ואחת להתאמן עליו. חשוב לציין, כי העבודה איתו היא כנגד משקל גוף שזה מאוד נחמד ומאתגר. אני ממליץ לכם לקחת אימון הכרות לשם התנסות ראשונית בו וכך תוכלו להחליט אם זה מתאים לכם.

לסיכום, מקווה שהידע האינפורמטיבי שקיבלתם ממני היום עזר לכם להבין דבר או שניים על אותן רצועות מפורסמות. במידה ועולות לכן שאלות נוספות או ברצונכם לקבוע איתי אימון, תשאירו לי פרטים באתר. תודה רבה, רונן סין מייסד fitness4u.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה