יום שני, 17 בפברואר 2014

שותים מים באימונים עם מאמן כושר אישי

ילדים שהיינו חולים היו שמים על מצחנו קומפרסים טבולים, רטיות כאלה לא נחשבות לתרופות סבתא או רפואת המזרח המקור שלהן במסורת אירופאית מכובדת שריפוי של מים, או הידרותרפיה היו בשימוש על ידי דוקטורים מפורסמים בתקופות שונות. 

שם,באימפריה האוסטרו הונגרית , שתי דמויות מרכזיות הביאו את תרופת המים לתשומת לבו של הציבור חסיד ההידרותרפיה השני היה א.ב סבסטיאן שלקח חלק מהמערכות של המים ופשט אותם ומצא להם הרבה שימושים שאותם לימד בכיתות לאורך השנים.

מקלחת קרה כן, לא להתכווץ באימה המקלחת הקרה היא אחת השיטות הטובות ביותר כדי להגביר את זרימת הדם שלך וללמד את הגוף שלך לחמם את עצמו, חשוב שחדר האמבטיה יהיה מחומם להתחיל עם מים חמים ואז לכוון לקרים ולתת למים 10 שניות לזרום על הגוף. אחר כך להתייבש, להתלבש ולהתחמם. אם אתם עושים את החלק הזה שגרת היומיום שלך , אני מבטיח לך שהיכולת שלך לעמוד בקור תגדל באופן דרמטי ומעבר מחום לקור יפסיק להטריד אותך. זה מגביר פלאים את העמידות של הגוף כלפי חום וקור.
רטייה קרה . עובדת בצורה מעניינת : תחילה הצמרמורות הקרות דוחסות את העור  עם זאת, כפי שהוא מכוסה בשכבות יבשות אחרות, האזור מתחמם,ומחמם את זרימת הדם המוגבר כך שזה הופך למעשה להיות רטייה חמה ששומרת על חומה במשך זמן רב . זרימת הדם המוגברת מקדמת את הריפוי.  השתמש בה עבור :

כאב גרון : לפני שינה , קח מגבת, הרטב אותה במים ברז קרים, לסחוט אותו ולקפל כך שאתה בסופו של דבר עם רצועה קרה וארוכה למדי. עטוף על הצוואר, הניח את המגבת כמו צעיף. לך לישון . בדרך כלל זה מרפא כאב גרון ביום, שתיים לכל היותר.

מתיחת שריר אני תמיד שומע שאדם צריך לשים קרח על שריר מתוח אבל הניסיון שלי הוא שלדחוס מים קרים רגילים עובד בצורה מושלמת . מתחת שריר ביד שלך, או עקמת את הקרסול שלך  זה מה שצריך לעשות: לקחת מגבת , להרטיב אותה מתחת למים ברז הקרים עד שנספג, לסחוט אותו, לקפל בשלישי  אורכו, ולעטוף את האזור הפגוע  לעטוף במגבת יבשה גדולה (אמבטיה) על זה, ולאחר מכן לכרוך צעיף סביב לשמור על כ 4 שעות  הדבר הטוב ביותר הוא לעשות את זה בלילה, ולאחר מכן לחזור עד ההחלמה.

חום גבוה  ישנן מספר תרופות מים לחום, וזה רק אחד מהם. מגבת רטובה במים ברז קרים , כך שהוא יכסה את גופו של החולה מבית השחי ואז עטוף בסדין אמבטיה יבש גדול, ולכסות עם שמיכות חמות . תן תה צמחים חם או חם לשתות , אולי עם קצת לימון . הסובל צריך להתחיל להרגיש זיעה חמה והחום נפלט מהגוף.

הליכה במים קרים  זוהי תרופה מצוינת לאנרגיה נמוכה על דשא רטוב או הליכה במי ים.

בחירה שלישית : למלא האמבטיה שלך עם כ -10 סנטימטרים של מים ברז קרים ללכת באמבטיה שלך הלוך ושוב במשך כ 5 דקות , או כמה שמתחשק לך , תלוי בטמפרטורה של המים אתה תהיה מופתע בפרץ של אנרגיה שאתה מקבל מתרגיל פשוט זה.

אמבטיה קרה מומלץ עבור אנשים שכבר עושים את שגרת המקלחת הקרה, כך שהגוף שלהם יציב לתנודות חזקות בטמפרטורה לא מומלץ לאף אחד לרוץ למטה, עם מערכת חיסונית חלשה, או עם כל מחלה כרונית מאובחנת כמו שלא מומלץ לחולה לב שלא עשה כושר מימיו להתחיל לרוץ ספרינט עם מאמן כושר אישי.

אני השתמשתי בטכניקות שונות אלה בתדירות גבוהה במשך שנים, נמצאות מאוד יעילות ויש עוד מלא רעיונות מצוינים רבים שיכולים לעזור לך ולמשפחתך לשמור על הבריאות שלך עם התרופה הנפוצה ביותר בעולם.טיפולי וואטסו למשל משלבים רוגע מוחלט בסביבת מים חמימים שעוטפת ומרפא את הגוף.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה