יום שני, 17 בפברואר 2014

חדר כושר

נרשמנו לחדר כושר התמדנו בחודש הראשון, הלכנו כל יום בשבועיים הראשונים, לאחר שבועיים החלטנו שיותר מתאים לנו להגיע יום כן, יום לא. אחרי חודש ירדנו לפעמיים בשבוע, ולבסוף בתום החודשיים אנחנו מגיעים אולי 3 פעמים בחודש. יחד עם מזאת עולה בנו תחושת הבזבוז מכוון שאנו לא מנצלים כראוי את המנוי שכל כך התלהבנו ממנו בחודש הראשון, וכך כמו במקרים רבים  מי שמרוויח בעיקר מהמנוי שעשינו הוא חדר הכושר שגובה את מלוא התשלום גם כשאנחנו לא מגיעים. כי בואו נודה לא תמיד יש לנו כוח לאסוף עצמנו מהספה או בכלל להתחיל בדיאטה, למרות שאנו יודעים מה התוצאות יהיו אם נתמיד על אורח חיים בריא, אבל אין מה שידרבן אותנו לעשות כך. למעשה מתוך הבעיה הזאת הגיע הצורך לעשות שינוי וכך בשנים האחרונות עלתה המגמה של אימון כושר אישי בעזרת מאמן כושר אישי, מדובר בתוכנית אימונים מותאמת באופן אישי אשר תגרום לנו לשמור על אורך חיים בריא המשלב ספורט ותזונה נכונה.

יתרונותיו של מאמן כושר אישי


אימון כושר יחד עם מאמן כושר אישי, טומן בחובו יתרונות רבים על פני אימון עצמאי, החוויה של האימון עצמו שונה לגמרי, אנשים אשר התחילו באימון כושר עם מאמן כושר אישי טוענים שמאמן כושר אישי גורם לאווירת אימון נינוחה אך יחד עם זאת קבלים המון מוטיבציה להמשיך ולהתמיד, בניגוד לאימון כושר עצמאי, עם עוד אנשים בחדר כושר וכל הסחות הדעת, ההמתנה לכל מכשיר, ועבודה גופנית מייאשת שלא מראה את התוצאות הרצויות, אימון כושר אישי לעומת זאת, מתמקד בדיוק במה שמתאים לך, לפי היכולות הגופניות שלך, ובהתאם לשאיפות שלך בתחום, וברגע שאתה רואה את התוצאות הרצויות זה נותן לך מוטיבציה להמשיך ולהתמיד.

ידע ומקצועיות


עוד יתרון חשוב של אימון כושר אישי הוא הידע והמומחיות אשר אנו מקבלים תוך כדי האימון עצמו, אם לגבי ספורט, תזונה נכונה ואיך שמור על אורח חיים בריא לאורך זמן. אל תשכחו שמאמני כושר הם ספורטאים מוסמכים אשר יכולים לתת לכם חוות דעת מקצועית בכל התחומים שהזכרתי.

התמדה ומחויבות


הרצון לקום מהספה וללכת לבצע אימון כושר אישי או לא, היא הבעיה העיקרית, אחרי יום עבודה ארוך, בחורף, כל מה שאנחנו רוצים זה לשכב בספה ולנוח, כאן נכנסת עבודתו של המאמן כושר שלנו, החדיר בנו את המוטיבציה לקום מהספה, בניגוד לאימון כושר בחדר כושר, שאנחנו יודעים שאנחנו מפסידים כסף, אבל העצלנות גוברת עלינו, כשקבענו עם המאמן כושר יש לנו מחויבות לאדם שעמו קבענו וזה מה שגורם לנו לקום מהספה ולהתמיד.


ליאת לזר 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה