יום רביעי, 3 באוגוסט 2016

סוכרת סמויה, מצב טרום סוכרתי, מניעת סוכרת סוג 2

ראיון עם דר' קובי עזרא על סוכרת סמויה ומצב טרום סוכרתי, כך תמנעו את הופעת סוכרת סוג 2.



סוכרת סמויה מה כדאי לי לאכול? או מה כדאי לי לאכול בטרום סוכרת? אז אם אתם סובלים מעודף משקל, המטרה בראש ובראשונה צריכה להיות בכדי לרדת במשקל השומנים. זה אומר לעבוד עם איש מקצוע מוסמך בכדי לקבוע את הכמות וסוג המזון שאתם צריכים לאכול בכל ארוחה. אחת הסוגיות העיקריות בכדי לשלוט במשקל הוא גודל המנה. איש המקצוע שלך ינחה אותך כיצד לבצע את בחירות המזון, כי לקצץ את כמות השומן שאתם אוכלים זה לא תמיד הדבר החכם...



אך באופן כללי יש לקצץ בסך כל המזונות ה"רעים" כמו חמאה ומרגרינה. לצרוך יותר (לא תמיד) דגים ועוף לאכול יותר, ובשר בקר רזה. אכילת ארוחות עם יותר ירקות, פירות.



הפתרון הוא לא "להימנע ממזונות עם סוכר". במקום זאת, אתה צריך לרדת במשקל אם אתם סובלים מעודף משקל, לקצץ בגודל המנות, ולתכנן באותם בהתאם.



פעילות גופנית: יחד עם ירידה במשקל, המטרה תהיה ללרוב להתחיל תכנית של ספורט - פעילות גופנית, אם אתה לא עושה פעילות גופנית סדירה כעת. בגלל שפעילות גופנית תסייע לך להשתמש באינסולין לייצר להמיר את המזון שאתם אוכלים לאנרגיה.

הפעילות גופנית תעזור לנו לשמור על רמת הסוכר נמוכות יותר בדם. ואם אתם רוצים חתיכה קטנה של עוגה עם ארוחה, בצע את זה עם הליכה מהירה...



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה