יום שני, 11 במאי 2015

אימון כושר גופני

גבר ! אימון כושר גופני הוא לא מלחמה. אימון כושר גופני הוא גם אימון באינטימיות

אימון כושר הוליסטי מטרתו להפוך את האימון לחוויה אינטימית מרגשת נעימה ומהנה ,לעלות את המודעות של המתאמן לצרכים הגופניים והרגשיים של הגוף שלו ,לאהוב את הגוף שלו ולטפח אותו  כדי לגרום לזרימה אנרגיה טובה שתביא את המתאמן להיות עירני אנרגטי וחי את חייו ללא  כאב וסבל .
שלום גבר ! אתה מתעורר בבוקר ,מסתכל על עצמך מול המראה רוצה להרגיש יפה ,רוצה שיאהבו אותך להיות אוהב נאהב סקסי ומלא תשוקה לעשייה ויצירה חדשה .להגיד לעצמך :אני אוהב את עצמי ואת הגוף שלי אני עירני ומלא אנרגייה לעשיה ויצירה חדשה.
אתה מחליט לבצע את המשימה אחרי שכתבת לעצמך את פקודת הקרב וגם הצבת לעצמך יעד מתי אתה תצליח לעמוד במשימה , גם אתה מדמיין איך תיראה בסיום המשימה .
אתה מגיע לחדר כושר ונכנס לשדה הקרב רואה שיש יחד איתך שם עוד כמה גברים שכתבו פקודת קרב בדיוק כמוך , בדיוק כמוך גם הם רוצים להיראות חטובים גדולים שריריים ולהיות הכי גדולים להיות במקום הראשון כי רק ככה הם יזכו במה שהם באמת רוצים : להשיג את הבחורה היפה , להיות פופולארי ,להיות נחשק , לשלוט על שבט הגברים ,שגברים יפחדו ממך , להרגיש מלך שולט .
אתה מתחיל באימון עולה על ההליכון ורואה גבר שרץ לידך אתה  נכנס לתחרות ולקרב עם הגבר שרץ לידך ,אתה מגביר מהירות מנסה ליישר קו כדי להיות כמוהו להיות בקצב שלו , אתה מרגיש את הקושי אבל אתה אומר לעצמך " אני לא אתן לגבר הזה את התענוג לראות אותי מתייאש ונשבר, אני לא אכנע הרי אנחנו במלחמה .
אתה עובר למשקולות ,גם כאן  המלחמה נמשכת אתה רואה את הגבר שמתאמן לידך, גדול שרירי חטוב מרים משקל גדול ואתה אומר לעצמך: "אני יכול להרים גם אותו משקל" אתה  נכנס למצב מלחמה עם אותו הגבר  כדי לנצח אותו . אתה אומר לגבר שמתאמן לידך בוא נתערב שאני מרים יותר ממך וכך אתה והגבר שמתאמן לידך מתחילים את שדה הקרב בחדר הכושר . אתה מרגיש את ההתרגשות האדרנלין זה עושה לך את זה .
אבל … אז אתה מסיים את האימון הולך הביתה והגוף שלך  מזכיר לך ומדבר אתך צועק לך שאתה לא ראית אותו במהלך האימון  לא היית קשוב  לצרכים שלו , אתה לא באמת יודע מה היכולות של הגוף שלך ואתה חושב שהגוף שלך מסוגל  גם לדברים שהם מעבר למה שהוא מסוגל .
והתוצאה : כאבי שרירים , עייפות גדולה , דלקות בכתפיים דלקות כרוניות במרפק, שריר קרוע , שריר מתוח שריר מכווץ , פריצות דיסק .
גבר ! בפעם הבאה שאתה מתאמן בחדר כושר תקשיב לגוף שלך , תהיה באינטימיות עם הגוף שלך , תהיה קשוב ותדע מהם גבולות היכולת של הגוף שלך , תדע מהם גבולות התנועה של הגוף שלך . החיים הם לא מלחמה וחדר כושר הוא לא שדה קרב , החיים והיממה היא חוויה אינטימית מרגשת נעימה ומהנה שמאפשרת לך ונותנת לך הזדמנות להיות ולהקשיב ללב שלך להרגיש את הגוף שלך ולהיות נאמן לגוף שלך וללב שלך .

כך תהפוך את האימון שלך לחווייה ולא למלחמה תקשיב ללב ותרגיש את הגוף :
  1. כשאתה מתחיל אימון כושר גופני שב רגע עם עצמך לבד תקשיב ללב שלך ותכתוב : מה אתה מרגיש ? מה קורה לך עכשיו בגוף ? מה עובר עליך ? יותר נוח לעשות את השלב הזה בשיחה עם חבר שיקשיב לך מהלב . מטרת השלב היא לחבר אותך גבר עם הגוף שלך לחבר אותך גבר ללב שלך , להיות מחובר ונאמן לגוף שלך ולהבטיח לגוף שלך שלא תגרום לו נזק ותשכח אותו במהלך האימון
  2. לאחר ששוחחת עם חבר שלך בשיח הקשבה מלב אל לב שב במדיטאצייה שקטה בישיבה ותהיה עם עצמך עם הגוף שלך באינטימיות . מטרת השלב הזה זה להקשיב שוב למה שקורה לך בלב , להרגיש מה שקורה לך בגוף , לנשום , להתבונן במחשבות שלך ובעיקר להיות בחמלה ולהיות רך עם הגוף שלך , לוותר על המלחמה על האגו , המאבק עם הגברים האחרים שמתאמנים בחדר כושר ולהחליף את זה בלהתאמן ביחד להיות חבר טוב של הגוף שלך חבר טוב של מי שמתאמן איתך , לא לעשות השוואות  ולהפוך את האימון לחווייה אינטימית מרגשת נעימה ומהנה ולא למלחמה .

 3.  בשלב הבא תכין את הגוף שלך לפעילות על ידי חקירה מהם גבולות התנועה  של המפרקים והשרירים שלך  עד שתהפוך את הגוף שלך את המפרקים והשרירים  שלך לגמישים  קלילים  וזורמים  . תזכור ! שריר ארוך הוא שריר שיש לו יותר כוח , והוא לא מועד לפציעות . התחל עם מפרק הקרסול , ברך , ירך , פרק כף היד , מרפק , כתף , צוואר . המטרה : להיות באינטימיות עם הגוף שלך ,להכיר את הגוף שלך , להרגיש את הגוף שלך לאהוב את את הגוף שלך ולא לגרום לו נזק .

4. בשלב הבא צא לפעילות אירובית : הליכה /ריצה /רכיבה על אופניים /דלגית /רקוד . כל דבר שיגרום ללב שלך להתחיל לדפוק ולעלות את פעימות הדופק שלו . גם בשלב הזה היה נאמן לגוף שלך , אל תתפתה לראות ולעשות התערבות ולצאת למלחמה עם מי שרץ לידך , ההפך מי שרץ לידך הוא חבר שלך שאתה מפרגן לו גם עם באותו רגע הוא עוקף אותך והוא נמצא לפניך .התחל עם הליכה במהירות 4 ק"מש למשך 3 דקות ולאט לאט הגבר את המהירות תוך שאתה נמצא בקשר עם הגוף שלך מרגיש את הנשימות שלך את פעימות הלב , את הדופק שלך ( אם אתה לא סומך על עצמך אתה יכול להשתמש במד דופק ) . הגבר את המהירות למהירות שבה יש לגוף שלך אתגר אבל הוא לא קורס . שמור על קשר אינטימי עם הגוף שלך כל הזמן. 

5. בשלב הבא שלב המשקולות או תרגול היוגה . הקשב מאוד למה שהגוף שלך מסוגל . אל תרים משקל שהוא מעבר ליכולת שלך ומצד שני אל תקל על עצמך ותרים משקל שהגוף שלך ירגיש שאתה בעצם לא עושה כלום . תהיה באינטימיות עם הגוף שלך .

6. והשלב האחרון שבאימון הוא האינטימיות האמיתית . אימון כושר גופני הוא לא מלחמה הוא חווייה אינטימית מרגשת נעימה ומהנה . לכן בסוף האימון תגיד תודה למתאמנים שיתאמנו איתך ביחד בחיבוק ,בדיבור בלחיצת יד . אימון כושר גופני הוא הזדמנות ליצירת חברויות , יצירת קשרים עסקיים שיתופי פעולה , זו גם הזדמנות לאחר אימון לשבת עם זה שהתאמן איתך לשיחת שיתוף מה קרה לי באימון להקשיב מה קרה לו באימון איך הוא הרגיש. אתה גם יכול לפנק את עצמך בטפול במגע :שיאצו , עיסוי ורפלקסולוגיה להיות באינטימיות רק אתה והגוף שלך . לאהוב את הגוף שלך להקשיב ללבו להרגיש את הגוף שלך .

מאתר:articles מאת: שי איל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה